Przedstawiciel techniczno-handlowy w dziale sprzedaży komponentów elektronicznych

Przedstawiciel techniczno-handlowy w dziale sprzedaży komponentów elektronicznych

Spróbuj pracy w sprzedaży, związanej z oferowaniem klientom ciekawych rozwiązań w obszarze nowych technologii i związanych z nimi komponentów elektronicznych. Dajemy możliwość rozwijania zainteresowań związanych z inżynierią i nowoczesna techniką w polskiej firmie o mocno ugruntowanej pozycji na rynku. Wraz z naszym zespołem oraz klientami możesz wziąć udział w globalnym wdrażaniu Internetu Rzeczy – wspieraniu klientów z rynków smart-city, smart-home, e-mobility i HMI.

Czym będziesz się zajmować ?

  • Prowadzeniem projektów sprzedażowych z wieloma klientami jednocześnie (100-200) na obszarze całej Polski.
  • Doradztwem technicznym w oparciu o przewagi rynkowe oferowanych produktów (moduły bezprzewodowe, wyświetlacze).
  • Budowaniem relacji biznesowych zarówno z aktualnymi klientami firmy, jak również pozyskiwaniem nowych (działania prospectingowe).
  • Kwalifikacją oraz obsługą pozyskiwanych systemowo leadów sprzedażowych.
  • Przygotowywaniem konkurencyjnych ofert techniczno-handlowych.
  • Ścisłą współpracą z działem wsparcia sprzedaży (inside sales) oraz działem wsparcia technicznego.

Czego oczekujemy od kandydatów?

  • Dobrej organizacji pracy, planowania oraz nadawania priorytetów zadaniom.
  • Zrozumienia zagadnień technicznych i zasad działania sprzedawanych produktów – wyższe wykształcenie techniczne będzie atutem.
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (w mowie i piśmie) - poziom B2.
  • Umiejętności interpersonalnych i samodzielnej pracy w oparciu o cele.
  • Działań zgodnych z etyką biznesu oraz misją firmy.
  • Mobilności i gotowości do odbywania podróży służbowych – prawo jazdy kategorii B (ok 3 wyjazdy w miesiącu 1-2 dniowe).

Co oferujemy?

  • Przejrzysty i atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + nieograniczona premia bezpośrednio związana z wielkością sprzedaży).
  • Ciekawą pracę związaną z rynkiem nowoczesnej techniki w stabilnej firmie z silną pozycją na rynku.
  • Dobrą atmosferę pracy oraz respektowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym.
  • Szkolenia produktowe oraz handlowe u ekspertów branży - w kraju i za granicą.
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony.
  • Narzędzia umożliwiające efektywną pracę (komputer, telefon).
  • Pracę w siedzibie firmy w godzinach 8-16.
  • Miejsce parkingowe pod firmą.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji – CV na adres: praca@soyter.pl